wtorek, 19 sierpnia 2014

Mleczko nawilżające bardzo sucha skóra Le Petit Marseillais

Dziś opiszę Wam mleczko nawilżające
bardzo sucha skóra 
Le Petit Marseillais które otrzymałam jako
#Ambasadorka LPM
od

By spełnić potrzeby bardzo suchej skóry,
Le Petit Marseillais stworzył idealną kompozycję-
połączył trzy wyjątkowe składniki z Południa:
cudowne masło Shea które odżywia i optymalnie nawilża,
niezwykły olejek arganowy magicznie wygładzający
skórę oraz wspomagające ich działanie słodkie migdały.
Dzieki lekkiej konsystencji
mleczko nawilżające Le Petit Marseillais
w jednej chwili wnika w głąb skóry,
spełniając jej potrzeby i zapewniając komfort.
Twoja skóra relaksuje się-
jest miękka,nawilżona i cudownie pachnąca.


Moja opinia
Otóż opakowanie bardzo praktyczne bo wyposażone w pompkę.
Bardzo ładnie pachnie,wyrażnie wyczuwalny jest 
olejek arganowy.Konsystencja troszkę wodnista ale 
może i lepiej bo mozna bardzo dokladnie rozprowadzić po skórze.
Niektórzy piszą że wchłania się błyskawicznie lecz ja 
bym aż tak nie do końca się z tym zgadzała ponieważ troszkę
trzeba poczekać tak ok 10min aż się całkowicie wchłonie.
Ale za to nawilżenie jest pierwsza klasa,bez zarzutu
skora jest elastyczna i delikatna miękka w dotyku.
To mleczko jest wydajne,używam go już ok miesiąca i
mam jeszcze z pół opakowania.
Bardzo przypadł mi do gustu i warto go spróbować
i wyrobić sobie wlasne zdanie o tym kosmetyku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz