niedziela, 29 czerwca 2014

Majonez kętrzyński o smaku chrzanowym-recenzja



Kilka słów od producenta
Wszystkich konsumentów poszukujących nowych wrażeń smakowych a 
przede wszystkim ''fanów" Majonezu stołowego kętrzyńskiego zainteresują 
z pewnością stworzone na jego bazie majonezy smakowe.To niezwykle
połączenie majonezu z dodatkiem naturalnych wyciągów smakowych
(czosnkowego) i (chrzanowego) w połączeniu z kompozycją przypraw sprawi
że jaja,wędliny czy potrawy z grilla nabiorą nowego wykwintnego 
niepowtarzalnego smaku.
Skład
Olej roślinny rzepakowy 65%,woda,musztarda(ocet spirytusowy,
gorczyca,sól,ekstrakt przypraw),żółtka jaj w proszku,cukier,ocet
spirytusowy,aromat chrzanowy,substancje zagęszczające: guma guar
guma ksantanowa,sól.
Moja opinia
Przyznam szczerze że jeszcze takiego majonezu o smaku chrzanowym
nie jadłam i prawdę mówiąc byłam ciekawa jego smaku.Okazało się że
jest to strzał w dziesiątke,od razu przypadł mi do gustu.Ma  bardzo 
wyrazista wyczuwalną chrzanową nutę co ja osobiście uwielbiam.
Konsystencja jest lekko gęstawa ,kremowa.Idealny na grilla,do mięs,kanapek
jak również do salatek.Nadaje potrawom wyrazisty smak. Warty polecenia:)
U mnie ten słoiczek z majonezem rozpłynął się w jeden dzień.Rodzinka 
po prostu oszalala na jego punkcie.Szkoda że nie widać go w żadnym sklepie.
Zapraszam na strone producenta
http://www.majonezy-ketrzyn.pl/

Dziękuje agencji CREDO PR za możliwość testowania tego majonezu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz